פרחים ליום הולדת

/
פרחים ליום הולדת

פרחים ליום הולדת

יום ההולדת הוא היום בו באנו לעולם. לכל אחד יש יום הולדת פעם בשנה. זהו יום שההרגשה בו מאוד מיוחדת, כולם סביבנו מאחלים מזל טוב בטלפון, במדיות השונות ואפילו בשליחת מחוות לעבודה או לבית. אחת המתנות הידועות בימי הולדת הוא שליחת זרי פרחים ליום הולדת. זה יכול להיות בן הזוג ששולח את הפרחים ליום ההולדת של בת זוגתו או ילדים ששולחים זר יום הולדת עבור אימם או אפילו זר פרחים קסום ששולחים לחברה טובה.

הנמכרים ביותר

משלוח חינם עד הבית

בהזמנה מעל 400 ₪

מבצע
השבוע!

קונים זר לה מג’יק
טוליפ ומקבלים יין רוזה

ב-₪40 בלבד!

*ללא כפל מבצעים

באיזה שלב ביום כדאי להעניק את זר היום הולדת?

כאשר אנו עושים הזמנה של פרחים ליום הולדת, חשוב לשים לב שתזמון קבלת הזר יהיה מדויק לפי סדר היום של מקבל המשלוח. זר פרחים יפייפה יכול להוות הפתעה ממש נעימה באמצע יום עבודה, לכן מומלץ מאוד לבצע את ההזמנה יום קודם או בשעות הבוקר על מנת שבעלת יום ההולדת תוכל לקבל את הזר כבר בשעות הצהריים ולפני שהיא מסיימת את יום העבודה. כעת לאחר שהפתעתם את בת הזוג, אתם מוכנים להמשך החגיגות.

זרי פרחים ליום הולדת

זר פרחים ענק

זר פרחים ענק הוא זר יום הולדת מאוד מיוחד. הגודל של הזר הוא הייחודיות שלו. מדובר בזר בעל  מראה קלאסי, אלגנטי ויוקרתי שמשאיר עבור מקבל הזר את תחושת הוואוו. זרי פרחים ענקיים הם זרים יוקרתיים מאוד הכוללים כמאה פרחים ויותר, הם עשירים מאוד, ססגוניים ומלאים בסטייל ושיק פריזאי. זרים אלו יכולים להגיע במספר דוגמאות, לעיתים ישזרו בהם פרחים מאותו הסוג ולעיתים יהיה מדובר בתפרחת ססגונית מגוונת. זהו זר מומלץ מאוד כזר ליום הולדת ובעיקר כזר פרחים ליום הולדת שמעניק בן הזוג או אדם ממש קרוב.

זר פרחים באריזת מתנה

זר פרחים באריזת מתנה הוא זר מיוחד מאוד כזר פרחים ליום הולדת. ביום ההולדת נהוג לתת מתנה לחוגג היום הולדת ומה יותר מתאים מפרחים באריזת מתנה? מדובר בזר בעל מראה מיוחד מהרגיל, זהו סידור פרחים בקופסא, מיוחד ומוקפד במראה אלגנטי מאוד, מלא בסטייל ושיק. הפרחים מסודרים בצורה מסוימת בתוך אריזת מתנה מרובעת, עגולה או בצורת לב אשר מדמה בונבוניירת שוקולדים. כמו כן, ניתן להזמין גם אותיות פרחים. כאשר מקבל האריזה יפתח את האריזה היוקרתית הוא קודם כל יופתע מאוד וישמח לגלות כי מדובר בסידור פרחים מרהיב ביופיו. זהו זר שמעלה חיוך על הפנים בזכות הטוויסט העיצובי המיוחד.

זר יום הולדת לראש

יום ההולדת שלנו הוא יום של חגיגה ואנו רוצים להודיע לכל העולם שאנחנו חוגגים היום. לעיתים אנו רוצים לציין את היום הזה עם המון שמחה ומה יותר טוב מלהעניק לעצמנו זר פרחים ליום הולדת שניתן לענוד על הראש. בזרי פרחים לראש עבור יום ההולדת נשזרים פרחים על חוט מעוצב שמתאים לקוטר הראש. ניתן לשזור לתוך זר זה פרחים בצבעים ססגוניים, פרחים בגוון אחד, שניים או יותר ואפשר גם ליצור זר בגוון אחד. זרי ראש נפוצים מאוד גם עבור ילדי יום הולדת בכל הגילאים, הם יפים, מרשימים מאוד וכיף לענוד אותם לאורך כל היום. אין ספק שהאדם שחוגג יום את יום ההולדת ירגיש מיוחד יותר עם זר פרחים ליום הולדת בעל ייחודיות ויופי מיוחד.

זר פרחים באריזת אגרטל ויין

ואם כבר יום הולדת אז זו סיבה מספיק טובה לפתוח בקבוק יין לרגל המאורע. כיום ניתן לעצב זר פרחים ליום הולדת שכולל בתוכו בקבוק יין. סידורי פרחים אלו יהיו ארוזים באגרטל או מארז גבוה בעיצוב מיוחד והם יקיפו את בקבוק היין. זהו זר שמתאים עבור זוגות שמעוניינים להמשיך את חגיגת היום הולדת יחד עם יין משובח. בזר מסוג זה ניתן לראות את העיצוב המיוחד של האריזה או האגרטל אשר מקנים לפרחים סטייל וניחוח של חו”ל ואם נוסף לאריזה גם מיתוג יוקרתי של חנות הבוטיק תוכלו ליצור עבור בת הזוג זר פרחים קסום עבור יום ההולדת. בהחלט חוויה מיוחדת לקבל זרי פרחים מסוג זה.

לסיכום, זרי פרחים ליום הולדת יכולים להיות מאוד מיוחדים בייחוד אם משקיעים בהם המון מחשבה ומשדרגים את אריזתם לאריזה מיוחדת.

הקלד מילה לחיפוש

המוצרים בהזמנה שלך

אין מוצרים בסל הקניות.

shipping זמינות משלוחים